Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Informatia Nationala

Nu a fost introdusa o sursa

Iordache Marin

339

Dacia Bigster nu va fi comercializat sub marca Renault

Într-o mișcare surprinzătoare, oficialii grupului Renault au anunțat recent la Paris că noul SUV Dacia Bigster nu va fi vândut sub brandul Renault. Această decizie marchează o premieră, întrucât este prima dată când un model Dacia nu va fi preluat automat de marca franceză, așa cum s-a întâmplat cu modelele anterioare.

Bruno Vanel, vicepreședintele Renault Group responsabil de strategia de produse, și Ivan Segal, directorul de vânzări și operațiuni la nivel global al mărcii Renault, nu au oferit o explicație detaliată pentru această alegere. Totuși, se speculează că motivul principal ar putea fi legat de prețul de vânzare al modelului. Comparativ cu prețul anunțat de Dacia, cel pe care ar trebui să-l practice Renault ar fi semnificativ mai mare, ceea ce ar putea face comercializarea sa neviabilă.

Această opțiune contravine trendului precedent, în care toate modelele Dacia au fost vândute, fără excepție, pe piețele non-europene, sub brandul Renault. De exemplu, noul Duster va fi disponibil în Turcia, Australia și în America de Sud, purtând logo-ul Renault, dar cu prețuri considerabil mai mari decât cele din Europa.

Dacia Bigster este dezvoltat pe baza SUV-ului Duster, iar Xavier Martinet, șeful vânzărilor Dacia, a subliniat importanța acestui model în atragerea de noi clienți pentru grupul Renault. „Acum câțiva ani, nimeni nu ar fi spus că ar plăti 30.000 de euro pentru un model Dacia. Astăzi, Bigster oferă același raport calitate-preț cu care Dacia ne-a obișnuit”, a declarat Martinet, adăugând că modelele din segmentul C au văzut o creștere semnificativă a prețurilor în ultimii ani.

Mihai Bordeanu, directorul general al Dacia în România, a exprimat încrederea că Bigster ar putea atrage clienți care sunt în căutarea SUV-urilor second-hand sau a mașinilor germane. Această strategie reflectă adaptarea Dacia la cerințele pieței și dorința de a se extinde în segmente mai mari, răspunzând astfel tendințelor de consum actuale.

Informatia Nationala

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025